هوشنگ ابتهاج Quotes (Author of سیاه‌ مشق) - Goodreads

 

 
    38 quotes from هوشنگ ابتهاج: 'در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند یکی زشب گرفتگان چراغ بر نمی کند کسی به کوچه سار شب در سحر نمی زند نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار ... “نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم
     
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - نشسته ام به در نگاه می کنم دریچه آه می کشد تو از کدام راه می رسی؟ خیال دیدنت چه دلپذیر بود جوانی ام درین امید پیر شد نیامدی و دیر شد... همین!
    ۶ اسفند ۱۳۹۷ - به این مناسبت برنامه تماشا گفتگویی بلند با سایه در مورد شعر انجام داده که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید. ... هنوز هم بسیاری از چیزهایی که به خاطرم می‌آید کتاب را نگاه می‌کنم، یعنی می‌بینم که مثلا ..... نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم.
    ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - البته چیزی که من در تکه فیلمی از زبان خودشون شنیدم این بود: نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم دریچه آه می‌کشد تو از کدام راه می‌رسی. جوانی مرا تو دلپذیر ...
    خودم را بى تو دلخوش می‌کنم جانا به هر نوعى گهى با اشکِ جان‌فرسا، ... نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم دریچه آه می‌کشد ... نه من ز داغ تو ای گل به خون نشستم و بس که لاله هم به چمن ...
     
    در این سرای بی کسی نشسته ام به در نگاه می کنم دریچه آه می کشد تو از کدام راه می رسی خیالِ دیدنت چه دلپذیر بود جوانی ام درین امید پیر شد نیامدی و دیر شد . ه. ا.
    ۱۶ آذر ۱۳۷۶ - نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم دریچه آه می‌کشد تو از... پوریا. نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم دریچه آه می‌کشد تو از کدام راه می‌رسی خیال دیدنت چه دلپذیر بود
    ۲۳ شهریور ۱۳۷۶ - در این سرای بی کسی نشسته ام به در نگاه می کنم دریچه آه می کشد تو از کدام راه می رسی خیالِ دیدنت چه دلپذیر بود جوانی ام درین امید پیر شد نیامدی و
    نشسته ام به در نگاه میکنم دریچه آه مى کشد تو از کدام راه مى رسى؟؟ . . نیامدى و در شد! #هوشنگ_ابتهاج . . ٣٥٠ هزار تومن . . #سرونازپورجعفرى...
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - هوشنگ ابتهاج: به تماشای دیوانه خانه دنیا نشسته‌ام .... من هر چه به دور و بر خودم نگاه می کنم، می بینم هیچ چیزی نیست که بگویم آخی چقدر خوب شد که من ...
     
    ۸ آبان ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطMona Mohammadi
    در #شب_شعر_لیون #شعر "آخرین دیدار از خانه" از #هوشنگ_ابتهاج را برای دوستان ایرانی و فرانسوی خواندم. این شعر چندروز پیش توسط دختراستاد، ...
     
    ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - گزیده ای از هوشنگ ابتهاج – (سایه). نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم… دریچه آه می‌کشد تو از کدام راه می‌رفتی؟ … خیال دیدن‌ات چه دلپذیر بود! جوانی‌ام در این امید ...
    ۱۵ ساعت پیش
    عاشق شدی ...؟ نشسته ام به در نگاه میکنم هوشنگ ابتهاج. 7. کلیپ لاو ( میکس کلیپ های عاشقانه ) احساسی ترین کانال 605 دنبال‌ کننده. 7 بازدید.
     
    نشسته ام به در نگاه میکنم از سایت ایندکس وار دریافت کنید. هوشنگ ابتهاج Quotes Author of سیاه‌ مشق سر این سرای بدون کسی نشسته ام به سر نگاه می کنم پنجره آن ...
    ۵ اسفند ۱۳۹۷ - sepidehgolchin. ❣ نشسته ام به در نگاه میکنم دریچه آه میکشد تو از کدام راه میرسی خیال دیدنت چه دلپذیر بود جوانی ام در این امید پیر شد نیامدی
    نشسته ام به در نگاه میکنم دریچه آه میکشد تو ... play_circle_filled نمی‌دانم چه می‌خواهم بگویم غمی در استخوانم می‌گدازد ... #هوشنگ_ابتهاج #نوستالژى_ . نمی‌دانم چه می‌خواهم ...
    نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم دریچه آه می‌کشد تو از کدام راه می‌رسی خیال دیدنت چه دلپذیر بود جوانی ام در این امید پیر شد نیامدی و دیر شد #هوشنگ_ابتهاج #سایه #ابتهاج ...
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم دریچه آه می‌کشد تو از کدام راه می‌رسی؟ خیالِ دیدنت چه دلپذیر بود جوانی‌ام در این #امید پیر شد نیامدی و دیر شد.
    منیرو روانی‌پور - 2015 - ‏Fiction
    لایتناهی تنها نشسته ام. رنگ آسمان دارد به سیاهی می زند و من از غروب خورشید هم جا مانده ام و تنها حس یاس آورش برمن نشسته. بیشتر نگاه می کنم. بین پیچ هیچ گم شده ام و ...