بخور و بخواب کار من است، خدا نگهدار من است - توضیحات ضرب ...

 

 
ضرب المثل و کنایه های فارسی رایج و غیر رایج. ... بخور و بخواب کار من است، خدا نگهدار من است. بر سبیل تمسخر و استهزاء در مورد مردم تنبل و بیکاره گفته میشود. ×.
 
رتبه: ۳ - ‏۱۷ رأی
بخور و بخواب کار منه، خدا نگهدار منه ! «ضرب المثل ایرانی» ... نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را ...
معنی ضرب المثل بخور بخواب کارمن است خدانگهدار من است ... یکی از ضرب المثل های رایج در زبان انگلیسی که در مکالمات روزمره بکار میرود. تماشای ویدیو 21:13 HD ...
 
معنی ضرب المثل بخور بخواب کارمن است خدانگهدار من است. دانلود ضرب المثل شخصیت انسان در اعمال اوست - ضرب المثل انگلیسی (فیلم) · دانلود وقتی سوال معنی یه ...
 
The video could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported. ضرب المثل : کلوخ انداز را پاداش سنگ است ...
 
به نام خداوند بخشنده مهربان در این مطلب می خواهیم برای شما همه پنجمی های عزیز که از فرد تنبلی و بی درسی آمده اید و دنبال جواب ضرب المثل بخور بخواب کارمن است ...
آموزش و تربیت سگ ها, فرمان بخواب به بشین و بشین به بخواب (فیلم) · بخواب بخواب نازی جون (فیلم) · الگوریتم های ضرب - ضرب آرایه ای- ضرب به روش جمع و شیفت ...
 
    بخور و بخواب کارمه،الله نگهدارمه. معنی: از زبان تنبل و مفت خور و بیکاره. اخبار. سیاسی · اقتصاد و بازرگانی · اجتماعی · فرهنگی · بین الملل · علمی · استانها · ورزشی.
     
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - معنی ضرب المثل بخور بخواب کار من است خدا نگاه دار من است صفحه 96 ... و دنبال جواب ضرب المثل بخور بخواب کارمن است خدانگهدار من است هستید این ...
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ضرب المثل و رمز های فرس تداول و غیر عود و بخواب کار من است خدا نگهدار من بر سبیل بیحیایی و استهزاء در باب بشر تنپرور و هنجام فرموده.
    معنی ضرب المثل بخور بخواب کارمن است خدانگهدار من است.
    ۴ شهریور ۱۳۹۵
    دانلود Food Idioms Egg ضرب المثل های تخم مرغ دانلود ضرب المثل ها عبارت های کوتاه یا جمله های کوتاهی هستند که معمولا دارای معنی عمیقتر از معنی واژه های تشکیل دهنده ...

    نتایج وب

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
    دانلود دستگاه بخور سرد LB12 دانلود دستگاه بخور سرد بیورر LB12 برای استفاده در اتاق خواب،اداره و یا حتی سفر،کاملا ایده آل است.این دستگاه بخور سرد دارای دو ...
    ترک: منظور شکاف و رخنه است. بار کج به منزل نمی رسه! با رمال شاعر است، با شاعر رمال، با هر دو هیچکدام، با هیچکدام، هر دو! ... بخور و بخواب کار من است، خدانگهدار من است!
    The video could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported. دانلود کارتون باب اسفنجی - مسابقه بخور بخور ...
    The video could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported. دانلود آموزش و تربیت سگ ها, فرمان بخواب به ...
      بخور و بخواب کار من است، خدانگهدار من است! بدبخت اگر مسجد آدینه بسازد یا طاق فرود آید، یا قبله کج آید! بدهکار را که رو بدهی طلبکار می شود! برادران جنگ کنند، ابلهان ...
      جزیره ضرب المثل - گنجینه ای ارزشسمند از ضرب المثل های ایرانی. ... ایتالیا: شاید به معنی ایزد (یونانی). ایران: سرزمین ..... بخور و بخواب کار من است، خدانگهدار من است!
        ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - بخور و بخواب کار من است، خدانگهدار من است! 56. بدبخت اگر مسجد آدینه بسازد ،یا طاق فرود آید ، یا قبله کج آید ! 57. برادران جنگ کنند ، ابلهان باور ...