دانلود آهنگ قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم از مرتضی ...

 

 
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم. با هرکی میل تو نبود رابطمو به هم زدم. دلمو مثل مجنونا واسه تو همخونه شدم. واسه به دست آوردنت عمرو جوونیمو دادم.
دانلود آهنگ قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم یاسر محمودی + متن و بهترین کیفیت ترانه شاد و زیبای قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم با صدای یاسر محمودی هم اکنون از ...
۳ بهمن ۱۳۹۷ - قید تموم دنیارو به خاطر چشات یاسر محمودی را به همراه متن موزیک برای شما کاربران عزیز ... در این پست می توانید آهنگ قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم یاسر محمودی را با دو کیفیت اصلی ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه متن اهنگ دانلود کنید ... اینجوری بی وفا نشو،عشقمون اینجوری نبود ... چشماتو روی من نبند،من بی تو طاقت ندارم.
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم با هرکی میل تو نبود رابطمو به هم زدم دلمو مثل مجنونا واسه تو همخونه شدم واسه به دست آوردنت عمرو جوونیمو دادم بیا بیا ...
۸ فروردین ۱۳۹۸ - قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم. با هرکی میل تو نبود رابطمو به هم زدم. زدم رو دست مجنونو واسه تو همخونه شدم. واسه به دست آوردنت عمرو جوونیمو دادم.
دانلود آهنگ قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم , قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم, با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم, زدم رو دست مجنونا واسه تو هم خونه شدم, واسه بدست ...
حرف و دردو دل - تو بگو تو بگو با دلتنگی هایم چه کنم ؟ ... قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم. هر کاری گفتی کردم و ... وقتی که گفتی تشنه ای مثل یه چشمه آب شدم. گفتی باید رسوا ... با هر کی میل تو نبود ، رابطمو بهم زدم ... رفتی و گفتی و اینجا جا نبود
حرف و دردو دل - یگه باید چیکار کنم که بدونی دوستت دارم - تو بگو تو بگو با دلتنگی هایم چه کنم ؟ ... قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم. هر کاری گفتی کردم و هرجایی ... وقتی که گفتی تشنه ای مثل یه چشمه آب شدم ... با هر کی میل تو نبود ، رابطمو بهم زدم.
قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم, با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم, زدم رو دست مجنونا ... دوباره قلبمو,ذره دره میسوزه و نیستی ببینی حالمو,به کی بگم خدایا این همه دردمو,,
وارد نشده: خاطرچشاتمثل
قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم هر کاری گفتی کردم و ... وقتی که گفتی تشنه ای مثل یه چشمه آب شدم گفتی باید ... با عاشقی قدم زدم با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم
۴ روز پیش - متن آهنگ مرتضی جعفرزاده بی احساس. قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم با هرکی میل تو نبود رابطمو به هم زدم دلمو مثل مجنونا واسه تو همخونه شدم واسه به ...
۵ خرداد ۱۳۹۷
آهنگ جدیدو بسیار زیبا ازسلطان احساس خراسان مرتضی جعفرزاده به نام (اخ چه ظالمی). از کانال morteza1965 · 5:00. ویدیو بعدی ...
 
قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم هر کاری گفتی کردم و ... وقتی که گفتی تشنه ای مثل یه چشمه آب شدم گفتی باید ... با عاشقی قدم زدم با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم
دانلود آهنگ قید تموم دنیا رو،به خاطر چشات زدم از یاسر محمودی برای اولین بار در تهران موزیک بزرگترین رسانه موزیک با بالاترین کیفیت.
دانلود آهنگ کی بودی تو ماکان بند ماکان بند کی بودی تو ... دانلود آهنگ بسیار زیبا و جدید باید برم از یاسر محمودی با لینک دانلود مستقیم. دریافت آهنگ های ... قید تموم دنیا رو، به خاطر چشات زدم ... اینجوری بی وفا نشو، عشقمون اینجوری نبود. گفتی اگه ...
دلم اندازئ یک دریاست - تو مرا یاد کنى یاد نکنى من به یادت هستم عشق. ... قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم. هر کاری گفتی کردم و هر جایی ... وقتی که گفتی تشنه ای، مثل یه چشمه آب شدم. گفتی باید رسوا ... با هر کی میل تو نبود، رابطه مو بهم زدم. شبا کنار ...
وارد نشده: رابطمو
دیروز به جای تموم دانش آموزان بیچاره ای که باید یه درس بیخود مثل. ... امروز با امیدعشق تو ازخواب بیدارشدم وبایاد نگاهت لبخند زدم وبایاد بوسه ات صورتمو شستم وبایادچشمای .... قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم ... با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم.
0 - من تورا با انچه هستی دوست دارم می پرستم - . ... قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم. هر کاری گفتی کردم و هر جایی ... وقتی دسام تو دسِته با کسی حتی دست نده. به خاطر یه ... وقتی که گفتی تشنه ای، مثل یه چشمه آب شدم ... با هرکی میل تو نبود، رابطمو بهم زدم.
امدم مثل همیشه داستان بیخودمونو بنویسم تنها چیزی که تو این وب مینویسمو دوستش دارم .... قید تموم دنیارو به خاطر چشات زدم ... با هرکی میل تو نبود، رابطمو بهم زدم.
۲۷ دی ۱۳۷۶ - دانلود راه ساسی با عنوان جنتلمن پخش آنلاین راه جنتلمن با صدای ساسی اهنگ ... قید تموم دنیارو به خاطرچشات زدم با هرکی مثل تو نبود رابطمو بهم زدم.