تصاویر بیشتر برای سرانجام لیلا سریال قلبگزارش تصاویر

    رفتن به ۴.۱ آلبوم از قلب من - آلبوم از قلب من[ویرایش]. چند روز پیش از نوروز ۱۳۹۱ لیلا فروهر آلبوم از قلب من را منتشر کرد. در این آلبوم از شاعران کلاسیک ایران ...
     
    ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - سینا مهراد: من هم تنهایی لیلا را کامل ندیدم ولی خیلی درباره آن شنیده بودم. نمی دانستم آقای عنقا نویسنده آن سریال هستند و ایشان را به خاطر مجموعه قلب ...
     
    ۹ شهریور ۱۳۹۴ - تنهایی لیلا با قدرت و قوت شروع شد. ... است و شاید اوج محبوبیت مجموعه قلب یخی زمانی بود که عنقا نویسنده سریال بود و برای لطیفی می‌نوشت.
     
    ۹ مرداد ۱۳۹۷ - این روند ناموفق با سریال «قلب یخی» در شبکه نمایش ادامه یافت و منجر به ... لیلا دختر جوانی که نقش اصلی سریال را بازی می‌کند، شیفته حامد می‌شود و ...
    ۸ فروردین ۱۳۹۱ - مهراوه شریفی‌نیا: در ابتدا باید عنوان کنم که حضور سریال "قلب یخی" و ساخت .... جایگاهش خیلی پرتلاش است و پرونده سخت حامد را به سرانجام می‌رساند.
    وارد نشده: لیلا
     
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - بازیگر سریال نور در کنار همسرش. بازیگران مطرح ترکی در کنار همسرانشان. عمر در کنار همسرش. بازیگران مطرح ترکی در کنار همسرانشان. اسمر در کنار ...
     
    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - سری دهم سریال سامان مقدم، بعد از دو ماه تاخیر هنوز به بازار نیامده؛ درحالی که ... «قلب یخی»، بعد از اینکه در فصل اول و دوم تا توانست بدقولی کرد، نامنظم ...
     
    ۷ شهریور ۱۳۹۷ - در مجموع تمام شخصیت‌های منفی سریال پدر به گونه‌ای تنبیه و سپس سر به راه شدند و فقط توفیق تا پایان شخصیت منفی باقی ماند. لیلا نیز تلاش ...
    ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - بازیگر نقش «لیلا» در سریال «پدر» گفت: نقش لیلا برایم عجیب بود. تمام حالت‌ها و شرایطی که شاید باید برای چهار پنج نقش تجربه می‌کردم .
    ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ... پس از 70 روز بستری در بیمارستان به علت ایست قلبی از دنیا رفت. ... سی یو بیمارستان تهرانپارس بستری بودند و سرانجام به دلیل ایست قلبی ...
     
    ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - داستان سریال در قلب من ، داستان عشق لیلا و عمر را به تصویر می کشد . ... این سریال هم داستان عشقی است که بخاطر سنت های قدیمی به سرانجام نمی رسد ...
    ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - صابری در آخرین روز‌های عمر مشغول ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» بود که ... کردند و گفتند که این هنرمند بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفته است. ..... واولیاالله محشورنماییداناالله واناالیه راجعون ازطرف ایل بزرگ براهویی. لیلا زارع .... عطا کنه تا پسرش رو که یادگار عشقشه رو بزرگ کنه و به سرانجام برسونه.
    ۵ فروردین ۱۳۹۱ - مهر: نویسنده و طراح قلب یخی در ارتباط با ممیزی های این مجموعه عنوان کرد، من در ... از طرفی خبر می‌رسد که لطیفی می‌خواهد سریال "ساخت ایران" را بسازد. ... ما قصه‌ را به گونه‌ای پایان دادیم که در انتهای فصل دو به یک سرانجام نسبی برسیم.
    وارد نشده: لیلا
    ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - در قسمت سوم سریال، چند نفر از دختران همکلاسی‌«حامد» که فکر می‌کنند او، سرقت سؤالات امتحان توسط «لیلا» را لو داده است، طبق نقشه قبلی او را دوره و ...
    ۵ بهمن ۱۳۹۶ - دو سال قبل وقتی سنجی لی‌لا بنسالی شروع به ساختن فیلم پدماوتی کرد، گمان نمی‌رفت، این فیلم تا این حد مساله‌ساز بشود. اما شد، شاید به این دلیل که ...
    وارد نشده: قلب
    3-میگم گزینشی جواب میدی اینه:چن بار پرسیدم برا بازی لیلا تو سریال سربداران چه شرطی گذاشته بودن و شرایط بازیگر و تهیه کننده و ممیزی رو هم گفته بودم-کامل ...
    بازیگران مشهوری از جمله خانم آن ماری سلامه و لیلا اوتادی دراین سریال به ایفای نقش پرداخته .... مـن برای سریال قلب یخی تست داده بودم کـه دستیار آقای مدیری بعداً با مـن تماس .... سرانجام ارشا اقدسی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و ...
    سریال عروس استانبول از جمله سریال های ترکی است . ... پس نمیکشد و با این امید سعی دارد تا در طول زمان مادر شوهرش را بخودش عادت دهد و قلب او را بدست بیارد اما با همه این ...
    بازیگران مشهوری از جمله خانم ان ماری سلامه و لیلا اوتادی در این سریال به ایفای نقش پرداخته .... من برای سریال قلب یخی تست داده بودم که دستیار آقای مدیری بعدا با من تماس