رمان دانشجوی شیطون بلا - رمان من

 

 
۸ اسفند ۱۳۹۷ - امروز اولین روز رفتنم به دانشگاه بود و به شدت استرس داشتم ، هیچ کس رو توی لندن نداشتم و تک و تنها نمیدونستم چیکار کنم !هرچند پدر من رو مستقل ...
وارد نشده: پارت21
“نــــــورا “ از شبی که اون اتفاق بین من و امیرعلی افتاد و من نتونستم راضیش کنم دیگه ندیده بودمش. دلم حسابی براش تنگ شده بود ، میدونستم مقصر منم اینکه نتونستم ...
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - پارت اول تا اخر رمان دانشجوی شیطون بلا. جهت مشاهده پارت های منتشر شده از این رمان از اینجا کلیک کنید. زمان پارت گذاری هر روز ساعت 16. قسمتی از ...
رمان دانشجوی شیطون بلا پارت 20. پارت اول تا اخر رمان دانشجوی شیطون بلا جهت مشاهده پارت های منتشر شده از این رمان از اینجا کلیک… بیشتر بخوانید » ...
رمان دانشجوی شیطون بلا پارت21. اگر هرگونه سوال و یا اشکالی در رابطه با این زمینه و یا هر زمینه تحصیلی مانند: مدرسه ، دانشگاه ، کنکور ، ارشد ، دکتری ، نظام وظیفه و.
۷ بهمن ۱۳۹۷ - رمان عروس استاد پارت ۲۱ ... سام بدون نگاه کردن به منو گفت ..... خاص من پارت ۳۲ · رمان من یک بازنده نیستم پارت ۶۰ · رمان دانشجوی شیطون بلا پارت ۲۷ ...
۳ آذر ۱۳۹۷ - پارت اول تا اخر رمان دانشجوی شیطون بلا. جهت مشاهده پارت های منتشر شده از این رمان از اینجا کلیک کنید. بدنم از حرص و خشم به قدری میلرزید که ...
دانشجوی شیطون بلا. 104 686 members. View Channel. If you have Telegram, you can view and join دانشجوی شیطون بلا right away.
من نویسنده رمان دانشجوی شیطون بلا هستم جا داره ازتون تشکر وقدر دانی کنم بابت اینکه همیشه رمانمو دنبال میکنید.. از امشب به بعد میخوام پارت ها رو توی چنل زیر قرار ...
رمان یا داستان بلند که معادل انگلیسی آن Novel است متنی روایتگر و داستانی است که در قالب نثر نوشته می‌شود. اولین اشاره رمان در قرن 18 عمدتاً به داستان‌های کوتاه بود.
ســـــلام دوستان گلم من نویسنده رمان دانشجوی شیطون بلا هستم جا داره ازتون تشکر وقدر دانی کنم بابت اینکه همیشه رمانمو دنبال میکنید.. از امشب به بعد میخوام پارت ...
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - پارت 21 رمان هزار چم - رمان .... رمان دانشجوی شیطون بلا پارت ۲۹ · رمان دیازپام پارت ۲۲ · رمان دانشجوی شیطون بلا پارت ۲۸ · رمان استاد خاص من پارت ۳۲ ...
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - سنگ قلب مغرور پارت 21 - رمان .... بدون منظور و به عادت همیشگیم که خواهش میکنم سرمو کمی کج کردم که موهای بازم روی ... میاد شیطون با من به جنگ و دعوا ..... رمان دانشجوی شیطون بلا پارت ۳۴ · رمان بامداد خمار · رمان دانشجوی شیطون بلا پارت ...
... پایه هفتم سال تحصیلی 97 · اهنگ حرفات نمک شدن روی زخمام یاد تو جان دلم حال بدم غرق نمازم کرده جای معبودمو معشوقمو عبادت کرده · رمان دانشجوی شیطون بلا پارت 21 ...