20 رمان برتر و پرطرفدار ایرانی :: دانلود تحقیق و پایان نامه

 

 
۹ اسفند ۱۳۹۴ - رمانی که پسره زورگو باشه و دختره مظلوم و پایان خوش به نظرم (شکنجه گر ... رمان عاشقانه ای که خیلی شورش نکرده باشن وهیجان داشته باشه رمان دالیت.
عاشق شدیم به قلم زهره بیگی ،روایت دختر شیطونیه که دل به دوست برادر فوق ... قسمتی از این رمان عاشقانه و زیبا ..... شیطنت های پریناز خیلی خوب و جذاب بود ... به خوبی وخوشی به پایان رسید مرسی از رمان خوبتون نتونستم وسطای رمان ولش کنم آدم رو به ...
 
دانلود جدید ترین رمان های عاشقانه ایرانی با موضوعاتی کاملا متفاوت و عالی هم اکنون از سایت رمانکده در اختیار شما عزیزان .... پایان خوش قسمتی از رمان : بغضم می شکند و.
 
رمان: متولی عشق نویسنده: حدیث یحیی زاده نویسنده کافه تک رمان ژانر :عاشقانه / اجتماعی / طنز تعداد صفحه : 369 ... پایان خوش منبع : سایت کافه تک [. .... خیلی قشنگه.
 
شعر · ضرب المثل · عکس بازیگران · عکس خنده دار · عکس عاشقانه · عکس های فیلم و سریال. ... ولی رمان معمایی بود برا همین خیلی جذاب بود حتمن بخونینش. ... پایان خوش.
    ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - در واقع اخلاق من به گونه ای بود که خیلی به ندرت پیش می آمد با کسی صمیمی شوم. ... ابتدا به گرمی خوش و بشی با هم کردیم بعد اونگاهی به سر تا پایم انداخت . ... به محض پایان کلاسها خیلی زود از ندا خدا حافظی کردم و از دانشگاه خارج شدم.
     
      7- بهادر (نسبتا نزدیک به دنیای واقعی و آموزنده و خیلی زیبا). 8- بی قرارم کن (پر از ... 22- در حسرت آغوش تو (غم انگیز ولی با پایانی خوش). 23- شروع از ..... رمان ایرانی و عاشقانه شروع از پایان | سامان ~shahrivar~ کاربر انجمن نودهشتیا. اینم لینک دانلود ...
       
        ۸ فروردین ۱۳۸۸ - · ۱۰۱ پست - ‏۱۳ نویسنده
        پایان http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=63372&page=125 ... داستانی پلیسی ،عاشقانه درباره دختری به نام شیده که مادرش را در کودکی از دست داده .... رمان نیما نوشته یاسمن خیلی زیباست چون آمار تشکر هاش زیاد بوده. ..... آشنایی ودیدارها کم کم تبدیل میشه به عادت ، علاقه و عشق و روزهای خوش ولی بی خبر از .
         
        ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - خشت واینه ناگفته ها جان وشوکران اینا قلمش خیلی پخته است طلاهای این شهر ارزانند ... رمان معرفی کنین،بدجور معتادشم،قلم قوی پایان خوش و عاشقانه؟
         
        دانلود رمان راهی نفس گیر رمانی عاشقانه و غمیگن پر از ماجراهای زیبا و دوست ... دانلود دلنوشته سرآغاز هر پایان _ من خیلی وقت است که شادی‌هایم را، شیطنت‌هایم را، آن ... حتی اگه از نظر بقیه پایانم خوش نبود من به حرمت احساس قشنگی که داشتم لبخند می زنم و ...
         
        ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - مرتضی مؤدب پور یکی از نویسندگان رمان نویسی خوش قلم ایرانی است که تعدادی از ... خیلی خوب ازمون پذیرایی کردند که آرزوی دیدار مجددمون را هم دارن؟
        آنهارا در حریری به رنگ آبان،هرطور دوست داشتی رنگ آمیزی کن…پایان خوش ... دوست و همکار برادرش عطا که یه پسر مذهبیه اما خشک مقدس نیست و خیلی عاشق و مهریونه ازش ...
        من خودم متاهلم ولی از زمانی که این رمان رو خوندم عشق به خونوادم خیلی خیلی زیاد شده. ... داستان یک دختری که به همکلاسیش به اسم مسعود عاشق میشه و مسعو هم به اون عاشق میشه ولی ازبس هردو خیلی مغرور بودند که نمی ..... رمان بوی خوش عشق - آرش خسروپناهی ... 1 سال صیغه به پایان میرسد و نگین با قلبی شکسته و جریحه دار شده او را ترک میکند ...
        رمان ژانر :اجتماعی-عاشقانه پایان خوش نام رمان:آغوش تو اگه بدتون اومد بگین نذارم ... خیلی سخت بود که بعداز 5سال زندگی،کاخ آرزوهایم را ترک کنم، اما من زن تحقیر و ...
        داستان درباره دختری به نام افسون است که برادری بد جنس دارد که خیلی افسون رو اذیت میکنه،اما یه روزی با پسری به نام دنیل آشنا میشه و عاشق هم میشن .... بی آنکه بداند این بار تاریکی همان روشنایی صبح زندگی اش بوده که حالا جای به شب داده..پایان خوش ...
        رتبه: ۳٫۷ - ‏۶۴ نقد
        ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - فهرستی از پرطرفدارترین، پرفروش ترین و بهترین رمان های عاشقانه ایرانی ... و سال است که‌ با عشق و علاقه ازدواج‌ می‌کند ولی خیلی‌ زود شکست‌ می‌خورد.
        29 discussion posts. mehrdad said: اینجا می توانید رمانهای عاشقانه زیبایی را که خوانده ... اما اخرین رمانی که خوندم و خیلی خیلی خیلی به دلم نشست "دالان بهشت بود. ... استفانی باند نویسنده ی خوش ذوق در این کتاب نیز همچون دیگر آثارش عشق - طنز و هیجان را ... و سوال این است : آیا عشق واقعی می تواند پایانی برای خانه بدوشی آن دو باشد ؟
        نسترن خیلی قشنگه خودم درست کردمنام. صحنه ای که حتی تو کره ام پخش نشده ( رویای بلند). دانلود رمان عاشقانه رمان صحنه دار. دانلود رمان عاشقانه صحنه دار با پایان خوش.
          ۶ شهریور ۱۳۹۴ - سبک رمان:طنز،عاشقانه،هیجان انگیز،کل کلی. خلاصه داستان: ... تا اینکه … توجه:رمانش خیلی غمگینه ولی پایانش خوشه!! .... طنز…پایان خوش…قشنگه.