دانلود آهنگ جدید علی تکست آی غریبه (توی این دنیای بی رحم) ...

 

 
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن. چشامو بارونی کردن دلمو آسون شکستن. اخه من به کی بگم ... کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما.
توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن, چشامو بارونی کردن دلمو آسون شکستن, آخه من به کی بگم که نمیتونم دووم بیارم, شبا با هق هق و گریه سر روی بالش میذارم, ای گل ...
توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن, چشامو بارونی کردن دلمو آسون شکستن, ... علی قادریان,چشامو بستم تا اشکامو نبینه,دانلود اهنگ علی لهراسبی چشمامو بستم از ...
۵ آبان ۱۳۹۷ - توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن, چشامو بارونی کردن دلمو آسون شکستن, آخه من به کی بگم که نمیتونم دووم بیارم, شبا با هق هق و گریه سر روی ...

ویدئوها

 
JumaAli Hasani
YouTube - ۱ دی ۱۳۹۷
 
 
آپارات - ۲۶ آبان ۱۳۹۷
۱۱ دی ۱۳۹۷ - توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن چشامو بارونی کردن، دلمو آسون شکستن ♡ @kafe_0_tanhaii.
وارد نشده: چشمامو
partblog.ir/post/دانلود+اهنگ+توی+این+دنیای+بی+رحم+عشقمو+ازم+گرفتن/. توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن, چشامو بارونی کردن دلمو آسون شکستن, آخه من … .... دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام چشمای بارونی با کیفیت 320 همراه با متن و پخش ...
دانلود آهنگ جدید احسان انوری به نام دنیای بی رحم,احسان انوری,دانلود آهنگ احسان انوری,دانلود آهنگ جدید احسان انوری,آهنگ احسان انوری دنیای بی رحم.
 
برای مشاهده ویدیوی فوق در سایت آپارات، از لینک مقابل استفاده نمایید: توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن این ویدیو در وبسایت aparat.com منتشر شده است و ...
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - آهنگ حامد آقایی بنام عشقمو ازم گرفتن آهنگ حامد آقایی بنام عشقمو ازم گرفتن آهنگ حامد آقایی بنام عشقمو ازم گرفتن آهنگ حامد آقایی بنام عشقمو ازم ...
دنیای این روزای من - اینجا میتوانی خودت را ارام کنی. ... خدا جواب دل و قلب شکسته ی منو کی باید بده ... تنها موندم تو این دنیای بی رحم ... اونقد پنهانی گریه کردم که چشمام میسوزه ... با این کارات خودتو ازم گرفتی ولی عشقتو ازم نگرفتی. ... خدایا الان که برات درد دلمو مینویسم گریه هامو میبینی؟ ..... و به تو پناه آوردم اینقدر توی دلم حرف هست.
کاش حواسمون باشه #آدمی که الان پیشمونه چند لحظه‌ دیگه ممکنه نباشه، بهای بی حوصلگی و .... #حسرت #تنهایی #بغض #غمگینی #دلشکسته #عشقی #بارون - 2 hours ago ... اگر حتا صد سال هم عمر کنیم، باز هم #فرصت خیلی کمی در این دنیا داریم. ... که اگه خدا خیییلی دوست داشته باشه،فقط شکلشو توی رویاهات بهت نشون میده# اما امروز.
توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن چشامو بارونی کردن دلمو آسون شکستن اخه من به کی بگم که نمیتونم دووم بیارم شبا هق هق و گریه سر روی بالش میزارم !
اگر هرگونه سوال و یا اشکالی در رابطه با این زمینه و یا هر زمینه تحصیلی ... توی این دنیای بی رحم عشقمو ازم گرفتن چشمامو بارونی دلمو اسون شکستن · خلاصه درس اوازی ...
هیچ کی نمیدونه چه داغونه دلم بی اون تو این خونه ♪♪♫♫♪♪♯ هیچکی ... دلم و چه آسون شکسته اون دیگه به من دل نبسته دل من یه گوشه ... منو اون ارزون فروخته به یکی چشماشو دوخته ♪♪♫♫♪♪♯ دل من بد جوری ... نجم خواب محال. دانلود آهنگ محمد نجم ازت دلخورم ...
۲۳ آبان ۱۳۹۳ - خوانندگی حرامه خدا بهش رحم کنه. .... خدا آدمای خوبو زود میبره چون واسه این دنیا حیفن و لیاقتشون بهتر از این جاست. .... بی احساس من تموم لحظه های عاشقیم رو با مرتضی گذرونده بودم با آهنگاش ...... و حال همه بد شد خدا رحمتت کنه توی شادی و غم صدات برامون مرهم بود شرمنده .... من احساس می کنم مرتضی پاشایی قلبش شکسته بوده.
وارد نشده: دلمواسون
شدم بیگانه با هستی ز خود بی خودتر از مستی نگاهم کن نگاهم ... نکن حرف مرا باور نیابی از من عاشق تر ... اگه چند وقته چشمامو به روی خنده هات بستم ... بارون از ابراسبک تر می پره ... دیگه هیچ کس دلمو نمی بره ... تا که یک روز تو رسیدی توی قلبم پا گذاشتی ... تو این دنیای ناتو نمیخوام از تو هیچی ... دستای بی رحم غربت داره جونمو می گیره ...
۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - خدایا تو خود می دانی برای من که همیشه با تو زندگی کرده ام این سیر تکراری روزگار که نا .... میدانید چرا از بی عدالتی ونامردی این دنیا مینالم و گله دارم؟ ..... چون فکر میکنم بالاخره جواب این بی رحمی نامیدی میگیرم اونم فقط ازخدا . ... و اون اینکه من این دوره ای توش هستی و پشت سر گذاشتم اساسی و یه روزی که خیلی دلم از خدا و ...
می خوام همین جا دلمو بشکونم خوردش کنم تا دیگه عاشق نشه. تا دیگه ... توی این زمونه کسی نباید احساس تورو بدونه وگرنه اون تورو می شکونه. ... دریا حـرفی دارم اما واسه گـلایه دیـره از خـدا میـخام که هـیچ وقـت عـشـقـتو ازت نگیره ...