دانلود آهنگ انفرادی مهدی یراحی | با دو کیفیت 320 و 128 | با ...

 

 
۵ روز پیش - برای تو این تموم شدن عجیبه؛ که انقد عادیه!○♪♫. Untitled 2 1 دانلود آهنگ انفرادی مهدی یراحی دنیا برای من؛ بدونِ تو یه انفرادیه!○♪♫ کاش این همه بدونِ ...
    برای تو این تموم شدن عجیبه که چیه این همه عادیه دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی یراحی بنام انفرادی با لینک مستقیم و دو کیفیت ...
     
    ۵ روز پیش - منم ولی بعد رفتنت شاید اینُ یادتم نیاد برای تو این تموم شدن عجیبه که اینقدر عادیه دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه کاش این همه بدون منطق دوست ...
    برای تو این تموم شدن عجیبه که انقدر عادیه از سایت ایندکس وار دریافت کنید. Enferadi Lyrics سوالم این است که چه کنم این تماس زودتر هر شود که لا به من خسارت برساند ...
    کسی که برای بودن ، کنار تو زندگی شو داد منم ولی بعد رفتنت ، شاید اینو یادتم نیاد برای تو این تموم شدن ، عجیبه که انقدر عادیه دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه ***
    برای تو این تموم شدن. عجیبه که اینقدر عادیه. دنیا برای من بدونِ تو یه انفرادیه. کـــاش. این همه بدون منطق دوسِت نداشتم. کـــاش. عشق تو هیچ موقع پاشو تو قلبم نمی ذاشت.
    ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - کسی که برای بودنِ کنارِ تو زندگیشو داد منم ولی بعدِ رفتنت شاید اینو یادتم نیاد برای تو این تموم شدن عجیبه که اِنقدر عادیه دنیا برای من بدونِ تو یه ...
    ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - عالیه این آهنگ❤ کاش این همه بدون منطق دوست نداشتم…” ... برای تو این تموم شدن؛ عجیبه که انقدر عادیه دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه...
    کسی که برای بودنِ کنارِ تو زندگیشو داد ... منم ولی بعدِ رفتنت شاید اینو یادتم نیاد. Bb - Am - Dm - C Bb C. برای تو این تموم شدن عجیبه که انقدر عادیه ... دنیا برای من ...
    ۲ آذر ۱۳۹۶ - کسی که برای بودن کنار.تو زندگیشو داد منم ولی بعد رفتنت شاید اینو یادتم نیاد برای تو این تموم شدن عجیبه که انقدر عادیه دنیا برای من بدون تو یه ...
    متن آهنگ محسن ابراهیم زاده دیوونه خونه این جا یه دیوونه خونست تو باعثشی که حالا یه ... نیاد برای تو این تموم شدن عجیبه که انقدر عادیه دنیا ‌برای من بدون تو یه انفرادیه ...
    فدای عشق تو تمام عمر بودنم ، حقته شکنجه کردنم. من بی تو ... خودت نگاه کن چرا تو دنیا کسی که باید از عشقت بمیره منم ... برای تو این تموم شدن عجیبه که اینقدر عادیه.
    برایِ تـــــو این تَمـــــوم شدن، عجیـــبه که انقدر عادیـــــه ... دنیـــا برایِ مَـــن بدون تـــــو، ی انفرادیـــــه .
    10/08/15--04:26: کسی که برای بودنه، کنار تو زندگیشو داد منم ، ولی بعد رفتنت شاید اینو یادتم نیاد برای تو این تموم شدن عجیبه که انقدر عادیه دنیا برای من بدون تو ...
    برای تو این تموم شدن عجیبه که اینقدر عادیه جهان برای من بدون تو یه انفرادیه ۱۱٫ متن موسیقی غلط مهدی یراحی / ترانه سرا : روزبه بمانی از کدوم اتفاق ترسیدی از کدوم ...
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - برام عجیبه پرسپولیسیا یه دفعه طالب عدالت شدن و علیه قائدی کامنت می دن,چرا ... والا تمام هزینه های پرسپولیس بر عهده حاج حسینه ... تو این دو سه ساله آیا کسی یک چهارم هدایتی برای استقلال خرج کرده . ... آقا من کمک شفیع زاده رو کتمان نمی کنم ولی چرا انقدر اصرار دارید که واقعیت ها رو مطابق با نظر خودتون اصلاح کنید.
    ۷ تیر ۱۳۹۴ - برای تو این تموم شدن عجیبه که اینقدر عادیه. دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه. کاش این همه بدون منطق دوست نداشتم. دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام ...
    کسی که برای بودن کنارتوزندگی شو داد... منم، ولی بعد رفتنت شاید اینو یادتم نیاد... . . . . برای تو این تموم شدن،عجیبه که اِنقدر عادیه... دنیا برای من... بدون تو.
    دوست آن دانم که گیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی یه شب خوب با ... یادتم نیاد ؛ برای تو این تموم شدن عجیبه که اینقدر عادیه ; دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه .