دانلود آهنگ نشونی امین رستمی با صدای دختر - Microsoft Forms

 

 
بخوای یا نخوایی دلو برات میارم ♩♪/ اینو گفتم و می گم بدون تو می میرم ♩♪/ تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم ♩♪/ دلم چه بی قراره نشونیتو نداره ♩♪/ اگه بی تو ... خوامت ♩♪/ ریمیکس اهنگ اینو گفتمو میگم بدون تو میمیرم با صدای دختر MP3 ...
دانلود آهنگ اینو گفتمو میگم بدون تو میمیرم ریمیکس Ahang ino goftamo ... اینو گفتمو میگم بدون تو میمیرم تو ک نیستی من از کی سراغتو بگیرم دانلود اهنگ اینو ...
دوست داشتم و دارم / تویی عمر دوبارم / بخوای یا نخوایی / دلو برات میارم / اینو گفتم و می گم / بدون تو می میرم / تو که نیستی من از کی / سراغتو بگیرم / دلم چه بی قراره.
 
اینو گفتم و می گم بدون تو می میرم ♬♫ تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم. UpMusicTag دانلود آهنگ اینو گفتم و میگم بدون تو میمیرم دلم چه بی قراره نشونیتو ...
تویی عمر دوبارم بخوای یا نخوایی دلو برات میارم اینو گفتم و می گم بدون تو می میرم تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم دلم چه بی قراره نشونیتو نداره اگه بی تو ...
 
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - اینو گفتم و می گم. بدون تو می میرم. تو که نیستی من از کی. سراغتو بگیرم. دلم چه بی قراره. نشونیتو نداره. اگه بی تو بمونه. میمیره بی ستاره.
 

نتایج وب

دلو برات میارم اینو گفتم و میگم بدون تو میمیرم تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم دلم چه بی قراره نشونیتو نداره اگه بی تو بمونه میمیره بی ستاره نگیر ازم بهونه
 
دوست داشتم و دارم تویی عمر دوبارم بخوای یا نخوایی دلو برات میارم اینو گفتم و می گم بدون تو می میرم تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم. دلم چه بی قراره نشونیتو ...
۳ آذر ۱۳۹۷ - بخوای و نخوای دلُ برات میارم. اینو گفتم و میگم بدون تو می میرم تو که نیستی من از کی سراغتُ بگیرم. دلم چه بیقراره نشونیتُ نداره اگه بی تو بمونه
اینو گفتم و می گم بدون تو می میرم تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم دلم چه بی قراره نشونیتو نداره اگه بی تو بمونه میمیره بی ستاره نگیر ازم بهونه صدام کن ...
۶ فروردین ۱۳۹۸ - اینو گفتم و میگم؛ بدونِ تو می میرم○♪♫ تو که نیستی؛ من از کی سراغتوُ بگیرم؟○♪♫ دلم چه بی قراره…○♪♫. شعر : امین بامشاد نشونیتوُ نداره…
تو قلبم. که هر شب واسه اون می نویسمو اون خوابه. نمی خوام. بدونه. واسه اونه که قلب من این همه ... اینو گفتمو میگم بدون تو می میرم. تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم؟
دوست داشتم و دارم تویی عمر دوبارم. ♬بخوای یا نخوایی دلو برات میارم♬ ♬اینو گفتم و می گم بدون تو می میرم♬ ♬تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم♬ ♬دلم چه بی ...
۱۵ دی ۱۳۹۷
ریمیکس اینو گفتمو میگم بدون تو میمیرم تو ک نیستی من از کی سراغتو بگیرم با صدای دختر امین رستمی, رمیکس, نشونی.
 
دوستت داشتم و دارم تویی عمر دوبارم بخوای یا نخوای دل و برات میارم اینو گفتم و میگم بدون تو میمیرم تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم دلم چه بیفراره نشونی...
اینو گفتم و می گم بدون تو می میرم تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم ... امین رستمی حسم کن. 73. امین رستمی آی تو. 52. امین رستمی رفتم دلت تنگ بشه. 65.
    ۱ دی ۱۳۹۴ - اینو گفنم و میگم بدونه تو میمیرم تو که نیستی من ار کی سراغتو بگیرم ... نگیر ازم بهونه صدام کن عاشقونه ببین که وقتی نیستی چه غمی داره خونه.