دانلود آهنگ دیوانه از رضا بهرام - رسانه نوا

 

 
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
۶ دی ۱۳۹۷ - مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان من ...
دانلود آهنگ رضا بهرام بنام دیوانه (از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم) ، متن آهنگ رضا بهرام دیوانه ، دیوانه رضا بهرام ، پخش آنلاین رضا بهرام دیوانه.
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم ♩♬♫♪♭. UpMusicTag دانلود آهنگ رضا بهرام دیوانه. دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم ♩♬♫♪♭ مغرور نشو جانان من حالا ...

ویدئوها

 
 
آپارات - ۸ آذر ۱۳۹۷
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
دانلود آهنگ غمگین و احاسی از دریا نترسانم که من درقلب تو جان میدهم با کیفیت بالا ... دانلود آهنگ رضا بهرام دیوانه از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دانلود آهنگ از ...
مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست ...
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - لیلیِ من؛ یک دم ببین، حالِ مــرا○♪♫ از دریا نترسانم؛ که من در قلبِ تو، جان می دهم…○♪♫ دریا بشی… زیبای من؛ غرقِ نگاهت می شوم… هـــی…○♪♫
۲ آذر ۱۳۹۷ - ... دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به ...
۱ آذر ۱۳۹۷ - از ♪ دریا نترسانم که من ♪ در قلب تو جانمیدهم !! ♪♪ دریا ♪ بشی زیبای ♪ من غرق نگاهت ♪ میشوم … ♪♪ هی … !! ♪♪ مغرور ♪ نشو جانان من حالا ...
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم. ... دانلود آهنگ جدید دیوانه رفتی مرا با خود نبردی از رضا بهرام با کیفیت های ۱۲۸ و ۳۲۰ kbps از سایت بعد از تو موزیک.
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم♬♫ دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان ...
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ مغرور نشو جانان من رضا بهرام سوپرایز ویژه رسانه موزیک ترین برای شما کاربران گرامی ... از دریـا نترسانم که من در قلب تو جان میـــدهم…♫♪.
۳۰ آبان ۱۳۹۷
204 Likes, 12 Comments - امیرمحمدصارم (@amir.saram) on Instagram: “موزیک ناب... #nice_music از دریا نترسانم که من در قلب ...
 
۴ آذر ۱۳۹۷ - لیلیِ من یکدم ببین حالِ مرا. از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم. دریا بشی زیبای من غرق نگاهت می‌شوم. مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست ...
مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا. ♫از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم♫. ♫دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم♫. مغرور نشو جانان من حالا که دل در ...
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو # ...
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان می دهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت می شوم هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو می زنم تنها به شوق دیدن ...