دانلود آهنگ دیوانه از رضا بهرام - رسانه نوا

 

 
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
۶ دی ۱۳۹۷ - مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان من ...
دانلود آهنگ رضا بهرام بنام دیوانه (از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم) ، متن آهنگ رضا بهرام دیوانه ، دیوانه رضا بهرام ، پخش آنلاین رضا بهرام دیوانه.
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم ♩♬♫♪♭. UpMusicTag دانلود آهنگ رضا بهرام دیوانه. دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم ♩♬♫♪♭ مغرور نشو جانان من حالا ...
مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست ...
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - لیلیِ من؛ یک دم ببین، حالِ مــرا○♪♫ از دریا نترسانم؛ که من در قلبِ تو، جان می دهم…○♪♫ دریا بشی… زیبای من؛ غرقِ نگاهت می شوم… هـــی…○♪♫
۱ آذر ۱۳۹۷ - از ♪ دریا نترسانم که مندر قلب تو جانمیدهم !! ♪♪ دریا ♪ بشی زیبای ♪ من غرق نگاهت ♪ میشوم … ♪♪ هی … !! ♪♪ مغرور ♪ نشو جانان من حالا ...
مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا. ♫از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم♫. ♫دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم♫. مغرور نشو جانان من حالا که دل در ...
۲ آذر ۱۳۹۷ - Rekaniدر نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردماز خود ... از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت ...
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم♬♫ دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان ...
۸ آذر ۱۳۹۷
s.. از دریا نترسانم که من در قلبه تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرقه نگاهت میشوم هیمغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم ت.
 
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست ...
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم. ... دانلود آهنگ جدید دیوانه رفتی مرا با خود نبردی از رضا بهرام با کیفیت های ۱۲۸ و ۳۲۰ kbps از سایت بعد از تو موزیک.
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان می دهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت می شوم هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو می زنم تنها به شوق دیدن ...
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - نگاه تو هی میبُرد صبر مرا. مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا. از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت ...
۷ دی ۱۳۹۷
اهنگ "از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم" رضا بهرام. دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به ...
 
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به ...