اگر به روانشناس نیاز دارید، بخوانید - برترین ها

 

 
۲۹ آذر ۱۳۹۱ - آیا واقعا روانشناسان و مشاوران کاربلد نیستند؟ ... می دانند، به این معنی که این کار هم نیاز به علم روانشناسی دارد که در نتیجه، افراد برای اشتغال در این زمینه در ایران باید حداقل مدرک .... خیلی به یه روانشناس احتیاج دارم میشه معرفی کنین.
 
رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - با سلام من به شدت به کمک مشاور نیاز دارم در صورتی که فعلا اصلا موقعیت ... فرض کنید که الان یک تومور بدخیم در بدن شما شناسایی می شد آیا شما و ...
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - بسیاری از مردم برای کوچک ترین مشکلات جسمانی خود به پزشک مراجعه می کنند، اما درد و ... مراجعه کند تا توسط او مشخص شود فرد نیاز به درمان دارویی و روانپزشک دارد یا خیر! ... دکتر نصیری در پاسخ به این سوال نسل فردا که آیا مصرف دارو برای درمان اختلالاتی نظیر افسردگی و . .... بیماری روانی دارم اما عاشق زنم هستم!
     
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - آیا شجاعتِ تصمیم‌گیری و رویارویی با ترس‌های خودم را دارم یا اینکه بدون ... اگر برای مشاوره به جلسات متعدد نیاز باشد، آیا می‌توانم مثلا هر هفته به شهر ...
     
    کاهش یا افزایش این ناقل های عصبی اختلالات روانی در فرد ایجاد می کند؛ به عنوان مثال ... نشینی می کنیم و رو در روی روان شناس، روان پزشک یا مشاور می نشینیم، تلاش می ... و علت مراجعه خود را نیاز به افزایش تحمل برای سازگاری با محیط و افراد می دانند؛ اما ...
     
      مشاوره رایگان روانشناسی ، مشاوره مکاتبه ای ، آنلاین و تلفنی زیر نظر کارشناسان مجرب. ... یکی دوسالیه واقعا حس میکنم نیاز دارم دوست داشته بشم و دوست داشته باشم فراتر از دوستای دخترم ... آیا می توان جایگزینی برای نیازهای ارضاء نشده معرفی کرد؟
      ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - نیز از دیگر مسائلی است که به مشاوره نیاز دارد، به همین دلیل هر روز از سوی جامعه ... می شود آیا در آینده می تواند یک روانشناس و مشاور مورد اعتماد در جامعه باشد؟ ... مواردی را سراغ دارم که فردی برای ارتقای درجه شغلی مشغول به ادامه تحصیل در ...
       
      با راهنمایی روانشناسان٬ نشانه های نیاز به مشاوره را دریافتیم. این کمک ... او بی تفاوت به نظر می رسد این که آیا یک بحران باعث بی علاقگی او شده یا خیر . این نشانه ای ...
      وارد نشده: دارم؟
      ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ - من به مشورت با یک روانشناس واقعی احتیاج دارم. ... 1- ابتدا بسنجید و برآورد کنید آیا واقعا" این همسر ارزش زندگی کردن دارد: صادق است یا نه؟ جوهر کار ...
        ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - به‌طور کلی باید گفت مشاوره گرفتن و مراجعه به روانپزشک اقدامی مفید و مثبت ... درباره بیماری‌های روانی مانند افسردگی یا پرخاشگری آیا هر نوع تغییر حالت یا ... آنها به زندگی عادی بپردازند و نیاز دارند که با مداخله یک روانپزشک این ...
         
        رتبه: ۴٫۷ - ‏۱۷ نقد
        ۸ آذر ۱۳۹۷ - با توجه به پیچیدگی دنیای امروز، نیاز به مشاوره روانشناسی بیش‌ از پیش ... آیا شجاعتِ تصمیم‌گیری و رویارویی با ترس‌های خودم را دارم یا اینکه بدون ...
          آیا در کنار مشاوره میتوان از شیوه های آرامش دهی مثل مراقبه، یوگا و. ... گاهی براساس نوع مشکل نیاز به دارو درمانی نیز وجود دارد که در آن صورت مشاور از همکاری یک ... چهل سال دارم و بدلیل وابستگی واحساس مسئولیت شدید نسبت به خانواده و سرنوشت آن ها هنوز ...
            در گیر زندگیمان است خوااهشمندم راهنمایی فرمایید چه کار کنیم آیا به دکتر دیگری .... که من شدیدا دارم عذاب میکشم و واقعا تمام لحظاتم رو نیاز هام(بخصوص نیازهای عاطفی) ...
            ۴ آبان ۱۳۹۳ - اینها یعنی هر آدمی نیاز به مشاوره های روانشناسی وجود دارد. ... در همه جای دنیا تشخیص بیماری و اینکه بگوییم آیا فرد بیماری خاصی دارد یا نه برعهده ...
            ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - از این رو امروزه بیشتر جوانان را ترغیب به مشاوره های قبل از ازدواج و استفاده از ... معمولاً مشاوران اگر نیاز باشد از خانواده ها هم دعوت می کنند تا در جلسات ...
            وارد نشده: دارم؟
            ۹ اسفند ۱۳۹۷ - برای مسایل حقوقی و مربوط به قانون می توانید از مشاور حقوقی کمک بگیرید. او شما را راهنمایی کرده و مراقب است که حقوق شما رعایت شود. هنگامی که از ...
            آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک ..... الانم راهی برای ارتباط با عشقم ندارم من خیلی دوسش دارم بخلطرش دس به هر کاری ...
            مرکز مشاوره روانشناسی و روانپزشکی آنلاین با استفاده از مجرب ترین مشاوران در ... شوهرم دوست داره که ارضا شه و میگه کارایی غیر دخولم میتونه ارضاش کنه معذرت که رک ...
            رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
            ۱ بهمن ۱۳۹۶ - آیا به دنبال بهبود بخشی از کسب و کارتان مثل نیروی انسانی هستید؟ .... می پذیرد نحوه پرداخت را متناسب با نیاز خود در قرارداد مشاوره تغییر دهید. ... یک پیشنهاد برای م