دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی تردست - جناب موزیک

 

 
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - نگو دلسردی تو دیوونم کردی تو آخ اگه برگردی تو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو جونمو میدم نرو برات میمیرم من جونمو ...
UpMusicTag دانلود آهنگ امید حاجیلی تردست آخ اگه برگردی تو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو ♬♫♪ من با تو میمونمو قدرتو میدونمو ♬♫♪ جونمو میدم نرو برات میمیرم من
مثله یه تردست منو دربست عاشقه یک دست با نگاهت کردی تو پس دیگه دست دست نکن ... قدرتو میدونمو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو جونمو میدم نرو برات میمیرم من جونمو ...
 
۱ بهمن ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ امید حاجیلی تردست Download New Music Omid Hajili ... من با تو میمونمو قدرتو میدونمو جونمو میدم نرو برات میمیرم من جونمو میدم نرو برات.
 
نگو دلسردی تو دیوونم کردی تو آخ اگه برگردی تو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو جونمو میدم نرو برات میمیرم من جونمو میدم نرو برات میمیرم ...
 
۱۳ دی ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ قدیمی امید حاجیلی تردست در خدمت شما هستیم با دانلود آهنگ شاد و بمب انرژی امید حاجیلی به نام ... من با تو میمونموقدرتو مـیدونمو
۶ روز پیش - این وبسایت بدون آگهی است ... دانلود آهنگ امید حاجیلی من با تو میمونمو قدرتو میدونمو، امید حاجیلی تردست، همراه با متن ترانه با لینک مستقیم و ...
آخ اگه برگردی تو. من با تو میمونمو قدرتو میدونمو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو جونمو میدم نرو برات میمیرم من جونمو میدم نرو برات میمیرم من. مثل یه تردست منو دربست
آهنگ من با تو میمونمو قدرتو میدونمو از سایت ایندکس وار دریافت کنید. دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی تردست دل بدون در خستست نگو دلسردی در دیوونم کردی UpMusicTag ...
دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی بنام تردست + متن. دانلود اهنگ من با تو میمونمو قدرتو میدونمو امید حاجیلی با لینک مستقیم از تهران دانلود. Download New Music Omid ...
۸ تیر ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ من با تو میمونمو قدرتو میدونمو امید حاجیلی بنام تردست +متن شعر. عاشـق یک دست با نگـات کردی تو پس دیـــگــه دسـت دسـت نکن از قصـد
۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ من با تو میمونمو قدرتو میدونمو,دانلود اهنگ امید حاجیلی جونمو میدم برات,آهنگ امید حاجیلی در خندوانه,آهنگ تردست امید حاجیلی,مثل یه تردست ...
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - Download New Music By Omid Hajili Called Tardast دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی به نام تردست با ... مثل یه تردست منو دربست عاشق یک دست با نگات کردی تو ... من با تو میمونم و قدرتو می دونمو من با تو میمونم و قدرتو می دونمو.
    ۶ روز پیش - دانلود آهنگ امید حاجیلی تردست دانلود آهنگ من با تو میمونمو قدرتو میدونمو امید حاجیلی | اجرا شده در خندوانه دانلود آهنگ تردست با لینک مستقیم و ...
    ۸ تیر ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ من با تو میمونمو قدرتو میدونمو از امید حاجیلی اهنگ شاد جدید 97 برای رقص جونمو میدم برات برات میمیرم با صدای omid hajili از Sirooz.com ...
    امید حاجیلی تردست - دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی به نام بی تو - Download New Music Omid Hajili ... من با تو میمونمو قدرتو میدونمو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو.
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
    اجرای آهنگ « تردست » توسط امید حاجیلی در برنامه دورهمی. «مثل یه تردست منو دربست عاشق یک دست با نگات کردی تو / پس دیگه دست دست ... من با تو میمونم و قدرتو می دونمو ...
     
    ۱ آذر ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ تردست امید حاجیلی و اینک از رسانه موزیکفا ♫ دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی تردست با صدای امید حاجیلی به همراه تکست و بهترین ... منو دربست؛ عاشقِ یک دست، با نگات کردی تو! ... من؛ با تو می مونم وُ قدرتوُ می دونموُ…
    وارد نشده: میدونمو
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - نگو دلسردی تو دیوونم کردی تو آخ اگه برگردی تو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو من با تو میمونمو قدرتو میدونمو جونمو میدم نرو برات میمیرم من جونمو ...
    عاشق یک دست با نگات کردی تو. پس دیگه دست دس