۴ اسفند ۱۳۹۶ - نیستی که ببینی چی اومده سرم... . تو منو توی تنهاییام ول کردی... .…” ... این اهنگ متن زیر ویدیو که نوشته هر چقدر دنبالش میگردم فیلتره نمیدونم چرا ...
 
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی , دانلود بازم دلتنگی زده توی سرم , دانلود اهنگ بازم ...
دانلود آهنگ نیستی که ببینی چی اومده سرم , بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی , اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم ...
دانلود آهنگ دیس لاو جدید با صدای زیبای فرشاد پیکسل با نام دلتنگی با دو ... رد شی تو که عاشقم بودی یهو بدت اومد از چی قصم خوردی به جون من ولی دیدم داری میری.
 
دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی از سایت ایندکس وار دریافت کنید. دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی ...

ویدئوها

بازمـ دلتنگیـ زدهـ تویـ سرمـ زدهـ تویـ سرمـ نیستیـ ببینیـ چیـ اومدهـ سرمـ چیـ اومدهـ سرمـ آهنگشو میخامـ کسیـ میدونهـ اسمـ خوانندشـ چیهـ؟!
 
نمایش در تلگرام; آهنگ جدید رامین بیباک و کاروئل بنام تو فرق داری MP3 - 320 7o7.pw/QUc1w ... نمایش در تلگرام; بازم دلتنگی زده تویه سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو تویه تنهاییام ولم کردی اونیکه خورد زمین اره بازم منم. ... اچ دی سایز فایل : 13 مگابایت Download Link : https://goo.gl/bG8ZZ2 @MusicNew98
۸ دی ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ حمید رهنورد به نام نیستی ببینی با بالاترین کیفیت Download New Music By Hamid Rahnavard Called Nisti Bebini.
 
۱ اسفند ۱۳۹۷ - Nazi1379☆ نیستی که ببینی چی اومده به سرم بازم دلتنگی زده به سرم غمگین , ☆Nazi1379.
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ...
دانلود آهنگ دلتنگی از رامین بی باک. نیستی تو با کار دل من تموم باور ندارم. با تنهاییام نمیسازم نمیشه طاقت بیارم. نیستی تو و زندگی من پاشیده از این همه غم.
۲۳ آبان ۱۳۹۳ - The media could not be loaded, either because the server or ..... 80 mb اخه چیزیه من با سرعت دانلود 60 راحت دانلودش کردم. ... وقت هایی که از زمین و زمان دلم پر بود، با صدای تو گریه می کردم و آروم می ..... بد شد خدا رحمتت کنه توی شادی و غم صدات برامون مرهم بود شرمنده که مرهم .... تو اوج ناراحتیامم که ترانه های تو حرف دل منه
    صدبار گفتم بازم میگم همه اینا عقده شهرت دارن عقده اینک کدومشون بهتر هستن… ... خلاصه خواستم بگم این مسائلی که گفتی واسه بیشتر خواننده ها هس و ما توی .... سلام به همگی امیدوارم این اهنگ هر چه زود تر بیاد میلاد راستاد زده تو فاز بزودی ...... اصن منو نگاه نکن که ریختم بهم…ببین؟؟؟چی میخوای ازم…د بکش بیرون ازم من خیر ندیدم…
      آهنگ جدید رفیقای گلم بیس بند که ترانه رپشو من نوشتم براشون امیدوارم دوست داشته .... بجای تو تنهاییو بیکسی منو بیشتر از تو بغل گرفته ..... الان یه هفته اس که نیستی دارم گریه میکنم حتی پیش اینو اون .... تنها تو زددگی جدایی نصیبم نشده بود این بلاهم سرم اومد ..... با این همه حرفو حدیث یهو ولم کردی توی این جاده ی بی بندو بار.
      دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام سرت چی اومده ... حسین توکلی - سرت چی اومدهآهنگ ... آخه من دورت بگردم نیستی حالم بده قلبت کجاست سرت چی اومده هی رفتی و پشیمون ... عطر تو رو پیرهنمه داره قلبم بد میزنه تو کجا هستی که چشات نزدیک منه تو. ...... کردم که پیش تو بمونم داغونم ؛ اگه بری حالمو میدونم یه دیوونه توی زندونم بی تو نمیتونم ...
      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد دنیای مردگان با لینک مستقیم Download New Music Milad Rastad Donyaye ... چطور دلت اومد اشکِ منو ببینی و بری از منم بدتر شدی آواره و ول ی ... هر جا قدم زدم فقط دیدم صورتتو اعصابم ریخته بهم لعنتی کجایی تو ... از اون روزی که رفتی و منو ول کردی صدای شکستن از تویِ خونه شبا میاد
      ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
      ویدیو تنهایی.... از کانال εℓађєღ.